סוגר עסקת קניית רכב יד שניה? עצות מומחי ביטוח רכב בטיפול בפוליסה קיימת

מערכת שורש  ז תשרי, תשעז  10/9/2016

איזה ביטוח כדאי לעשות לרכב יד שניה?
.......................

סוגר עסקת קניית רכב יד שניה? עצות מומחי ביטוח רכב בטיפול בפוליסה קיימת

עולם קניית ומכירת הרכבים הוא עולם מלא באפשרויות ובאופציות מצוינות אבל גם מלא בקשיים ומכשולים המגיעים בדרך. עסקת רכב יד שנייה מצריכות מכם לא מעט בדיקות ולא מעט הכנות כדי לדעת שאכן עשיתם את העסקה הטובה ביותר ושכמובן אף אחד לא עבד עליכם. ביטוח רכב זה אחד הדברים החשובים שיש לבדוק עם קניית הרכב החדש ועליכם לעשות סקר שוק מקיף כדי לדעת שקיבלתם את המחיר הנמוך והמשתלם ביותר.

ביטוח רכב של הפניקס מתאים לכל סוגי הנהגים, החל מנהג חדש, נהג צעיר, נהג ותיק, נהג פרטי וכל סוגי הנהגים כדי שתוכלו להיות בטוחים שברגע האמת יהיה מי שיעמוד לצדכם. ביטוח רכב לא נועד רק כדי להבטיח את החיים שלכם במקרה של תאונה אלא הוא אמור גם להחזיר לכם את כספכם במקרה של נזק לרכב. כמובן שלכל פוליסה יש כיסויים ויש חריגים וצריך לבדוק היטב מה הזכויות שלכם בפוליסה אבל אם בחרתם ביטוח רכב של הפניקס בחרתם להיות בידיים טובות ולהבטיח את עצמכם ברגע של תאונה או נזק לרכב.

 

ביטוח רכב – למקרה של תאונות, פגיעות ונזקים

ביטוח רכב נועד בראש ובראשונה להבטיח את בריאותכם כדי שבכל מקרה של תאונה קטלנית עם נפגעים תוכלו להיות מכוסים, בין אם אתם הנפגעים ובין אם אתם הפוגעים. בנוסף, הביטוח גם נועד להבטיח את המכונית שרכשתם ולהחזיר לכם את כספכם במקרה הצורך. רבים נוטים לזלזל באופציה של גניבת הרכב או מכות רציניות כתוצאה מתאונה בזמן שהאוטו שלכם בחנייה אבל לפי הסטטיסטיקה הדברים האלו קורים לא מעט ורק אנשים שאכן עשו את הביטוח הנכון והמתאים יכולים לפנות לחברת הביטוח ברגע האמת. ביטוח רכב הוא לא רק ביטוח חובה שמגן עליכם ועל הנהגים האחרים, הוא גם ביטוח מקיף וצד ג' ששומרים על הרכב שלכם ומונע מכם להפסיד כסף ולשלם בעצמכם על הנזק במקרה של פגיעה ברכבכם או בכרב אחר. אל תיקחו סיכונים ואל תתפשרו על פוליסת ביטוח שלא מקנה לכם שקט וביטחון מלא- ביטוח רכב של הפניקס זו הדרך שבא תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים הנכונות.

 

ביטוח רכב של הפניקס – חיסכון גדול, מחיר קטן

כל חברת ביטוח מתגאה במחיר האטרקטיבי והמשתלם שהיא מציע לנהג הישראלי אבל חברת הפניקס היא חברה גדולה ובעלת ניסיון רב בתחום שאכן יכולה להעניק ללקוחותיה את המחיר הטוב ביותר. כמובן שלמחיר של פוליסת הביטוח יש השפעה גדולה על החברה בה נבחר אבל חשוב לקחת בחשבון גם את מרכיבי הפוליסה ולראות האם הפוליסה אכן מכסה אתכם מכל הכיוונים. פוליסת רכב של הפניקס משלבת באופן מושלם גם מחיר מצוין וגם תנאים מעולים שמבטיחים לכם ולמשפחה שלכם נהיגה רגועה ובטוחה ללא שום דאגות מיותרות.